tirsdag 2. juni 2009

SV og Sp sliter

På Minervas nettsider er nå min analyse av meningsmålingene i mai lagt ut. Jeg håper at så mange som mulig av dere kan finne tid til å lese mine månedlige analyser på Minerva - for dette er noe jeg jobber mye med. Særlig fordi denne typen analyse er et område som er helt forsømt i ordinære medier.

Riktignok gjør Dagens Næringsliv, basert på Bernt Aardals beregninger, et godt forsøk hver måned. Og TV2 har et ganske interessant valgopplegg på gang. Ukebrevet MandagMorgen kjører nå også gode, månedlige snittanalyser (men brevet koster flesk).
Men mitt anliggende er å gå enda mer i dybden.

Siste: NRKs Kulturnytt leser i alle fall Minerva. Jeg hadde besøk av reporter Kristoffer Rambøl her i dag. Han intervjuet meg om de store sprikene fra byrå til byrå. Innslaget kommer antagelig på P2 i morgen kl 8.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar