mandag 5. november 2012

Endringer på bloggen

 
Flunkende ny blogg medfører noen endringer

I dag lanserer kollega Cecilie Staude og jeg bloggen www.sosialkommunikasjon.no. En blogg som vi håper skal bli en fin møteplass for mange av oss som er interessert i kommunikasjon og det å snakke med andre mennesker. Kanskje kan du hjelpe oss til å gjøre møteplassen enda mer spennende gjennom dine erfaringer og synspunkt?


Jeg kommer til å kanalisere det meste av tanker og ideer som dreier seg om sosiale medier inn dit, samt på vår nye Facebook-side. Dette betyr at bloggen du nå leser vil bli en renere politisk blogg der valganalytikeren og statsviteren i meg vil komme tydeligere fram. Stortingvalget neste år vil være et viktig tema for meg her, og jeg håper å kunne gi dere flere av mine vurderinger og politiske analyser i tiden som kommer.

Kommentarfeltet mitt står alltid åpent for alle som har synspunkter på hvilke temaer jeg bør løfte fram. Dere som leser her, er ikke så veldig mange, men dere betyr mye for meg. Jeg ønsker nå å dreie tematikken i større grad mot det "opprinnelige"; norsk politikk. Ispedd enkelte andre temaer.

Hva synes du om det?    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar